الموقع الرسمى لملتقى الأحبة
شويه نكت لسه طااازة 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يشرف أسرة منتدى ملتقى الأحبة التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدى ملتقى الأحبة
سنتشرف بتسجيلك
شكرا شويه نكت لسه طااازة 829894
ادارة المنتدي شويه نكت لسه طااازة 103798
شويه نكت لسه طااازة 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يشرف أسرة منتدى ملتقى الأحبة التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدى ملتقى الأحبة
سنتشرف بتسجيلك
شكرا شويه نكت لسه طااازة 829894
ادارة المنتدي شويه نكت لسه طااازة 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى لقاء الأحبة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» رضا البحراوى خلاص فهمتك يا دنيا
شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالجمعة 28 أكتوبر 2011 - 21:08 من طرف adriano

» صالون ملتقى الاحبه
شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالأربعاء 29 ديسمبر 2010 - 3:25 من طرف أنسانة حالمة

» سجل حضورك بالصلاة على أشرف المرسلين
شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالأربعاء 29 ديسمبر 2010 - 2:54 من طرف أنسانة حالمة

» اشكي لمن غيرك
شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالإثنين 27 سبتمبر 2010 - 4:23 من طرف الفراشة

» م أجمل أن يكون لديك أنسان
شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالخميس 23 سبتمبر 2010 - 3:17 من طرف أنسانة حالمة

» اشتقت اليك يا اغلي مني لنفسي
شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالأربعاء 22 سبتمبر 2010 - 21:18 من طرف الفراشة

» الجرح من نصيبي.. هدية ليلى غفران لإبنتها بعد حكم الإعدام
شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالأربعاء 22 سبتمبر 2010 - 19:51 من طرف رحيق الجنة

» يا قلبي ليه ؟؟؟؟؟
شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالأربعاء 22 سبتمبر 2010 - 19:17 من طرف رحيق الجنة

» العضو اللي يوصل للرقم 5 يكون البرنس أو البرنسيسة
شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالثلاثاء 21 سبتمبر 2010 - 23:21 من طرف moemo

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
farawlla13
شويه نكت لسه طااازة Vote_rcapشويه نكت لسه طااازة Voting_barشويه نكت لسه طااازة Vote_lcap 
أنسانة حالمة
شويه نكت لسه طااازة Vote_rcapشويه نكت لسه طااازة Voting_barشويه نكت لسه طااازة Vote_lcap 
samaa
غيرنى الحب
The Spider
الفراشة
fuNny girl
messi
Bosy Cat
وجه القمر

شويه نكت لسه طااازة

farawlla13
The Spider
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
The Spider
Moderator
Moderator
The Spider

المزاج : وقت حلو واوقات وحش

شويه نكت لسه طااازة Empty
مُساهمةموضوع: شويه نكت لسه طااازة   شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالسبت 29 نوفمبر 2008 - 16:10

السلام عليكم

جبتلكم شويه نكت لسه طااااااازة
يارب تعجبكم

واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا

واحد قابل صاحبه قاله بقي يا راجل اشوفك امبارح انت و المدام في البلكونة و متسلمش عليا؟؟؟؟؟ قال له لا و الله مش انا

محشش .... سألوه ايه اصعب حاجة في الدنيا ؟؟ قالهم : اني أحدد السكسوكة وانا بآكل لبانة

واحد بخيل عنده 4 اولاد ..... جاب لهم حته لحمة ، وقال لهم: كل واحد يمضغها ويديها للي جانبه

واحد حب يوقف اتوبيس لكنه ماوقفش ... فجرى وراه لحد ما وصل البيت فقال لمراته افرحى النهارده انا وفرت 10قروش .... فقالت له يا خيبتك مش كنت تجرى ورا تاكسى كنت وفرت تلاته جنيه

واحد غبي كل الناس بتقول له يا حمار ، فقام في مرة قال لهم بلاش كلمة حمار دي سموني حاجة تانية فسموه جحش....فراح لمراته فرحان بيقول لها مش الناس خلاص سموني جحش .. قالت له وهي غضبانة.....اتنيل م انت بكره تكبر وتبقي حمار تاني

مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى..... رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت.... قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت ، قاله ماماتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها

مره واحد عدى على واحد صاحبه بخيل اوى...... لقاه حاطط ايده على عين الشمال وبيبص بالتانيه... بيقوله مال عينك ؟ قالوا م انا شايفك بواحده . اشغل التانيه ليه!
واحد راح للدكتور قالوه انا عندي صداع قالوا الدكتور انتا بتنام والشبك مقفول ولا مفتوح قالو مقفول ، قالو الدكتور افتحوا ....تاني يوم جالو الراجل .. فقالو الدكتور ها راح الصداع ؟ قالوا : الصداع راح.....والبوتجاز راح......والتلفزيوون راح.... و....و

سواق قتل 60 واحد في حادثة.... لما سأله الظابط ليه قتلتهم؟ قال له كنت ماشي وبعدين فجاة العجلة ضربة ..ولقيت على يميني فرح وعلى شمالي راجلين ... ادخل في مين ؟ قاله الظابط ادخل في الراجلين.. قاله م انا دخلت في واحد والتاني دخل الفرح

مرة واحدة ست قالت لإبنها :خد الفلوس دى وروح هاتلى دواء يصغرنى عشرين سنة فراح الولد يحيب لها الدواء ورجعا إداها الدواء .. و راح المدرسة....... رجع الولد لقى والدته صغرة عشرين سنة قال لها: إنت صغرتى قوى يا ماما ، بس إيه العيل اللى فى إيدك دة قالت له:إسكت يا واد مش أبوك شرب العلبة كلها

واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟

فيل ونمله ماشين على البحر... فجأه الفيل رمى نفسه فى البحر ليه ؟؟؟؟؟؟؟....... أخو النمله جاى وراهم

واحد اخنف واقع فى بئر مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه ، قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك

خلصت النكت يارب تعجبكم

مستني الردود حتي لو بكلمه شكر
http://www.mostafa8.hi5.com
farawlla13
Moderator2
Moderator2
farawlla13

المزاج : غير مستقر

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت لسه طااازة   شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالسبت 29 نوفمبر 2008 - 18:44

هههههههههههههههههههههه

حلوة موووووووووت
يا سبيدر

شكرا على تعبك

ياااااااااااااه انت ضحكتنى النهارده كتير اوى

يالا يا قمر مستنيه ياقى نكتك اللى لسه طايرة

ميرسى لك يا سبيدر
أنسانة حالمة
Admin
Admin
أنسانة حالمة

المزاج : اكون بركان اكون بحر اتملى احزان و تجف الميه من جواه اكون انسانه فى دنيا الغدر يا انسان

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت لسه طااازة   شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالأحد 30 نوفمبر 2008 - 4:18

Smile Smile Smile Smile
Smile Smile Smile Smile
Smile Smile Smile Smile

جامدة موووووووووووت يا مصطفى
نكت بجد تجنن يا قمر
تسلم ايدك وانا فى انتظار أجمل النكت منك
اللى بجد بتخيلنى اضحك من قلبى
https://sha2awa.ahladalil.com
The Spider
Moderator
Moderator
The Spider

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت لسه طااازة   شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالإثنين 1 ديسمبر 2008 - 11:57

فراوله

ميرسي موووووت ليكي علي ردك الجامد دا يا فراوله
The Spider
Moderator
Moderator
The Spider

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت لسه طااازة   شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالإثنين 1 ديسمبر 2008 - 13:16

دودو حبيبة قلبي

ميرسي علي ردك

يارب اقدر ارسم الضحكه علي وشك وقلبك يارب

وبجد نورتي التوبيك
Bosy Cat
محب رائع
Bosy Cat

المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت لسه طااازة   شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالجمعة 5 ديسمبر 2008 - 21:23

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Smile Smile Smile
ههههههههه بجد حلوة اوووووووووى وبجد ميرسى النكت ضحكتنى اوووووى
https://sha2awa.ahladalil.com/index.htm
The Spider
Moderator
Moderator
The Spider

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت لسه طااازة   شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالسبت 6 ديسمبر 2008 - 9:34

طب الحمد لله ان النكت ضحتك

ميرسي يا قمر علي ردك وبجد نورتي التوبيك
samaa
محب ذهبى
samaa

المزاج : مبسوطه الحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت لسه طااازة   شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالأحد 7 ديسمبر 2008 - 1:32

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد النكت جامدة موووووووووووووووووووووووت

ميرسى على النكت الجميلة دى يا مصطفى
The Spider
Moderator
Moderator
The Spider

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت لسه طااازة   شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالأحد 7 ديسمبر 2008 - 8:43

انتي اللي ميرسي يا قمر انك رديتي

تابعي المزيد بقي انشاء الله
fuNny girl
محب مميز
fuNny girl

المزاج : Feeling lost

مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت لسه طااازة   شويه نكت لسه طااازة I_icon_minitimeالإثنين 8 ديسمبر 2008 - 12:45

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جامدة اوى يا مصطفى
احلى وحدة الى هى واحد راح للدكتور قالوه انا عندي صداع قالوا الدكتور انتا بتنام والشبك مقفول ولا مفتوح قالو مقفول ، قالو الدكتور افتحوا ....تاني يوم جالو الراجل .. فقالو الدكتور ها راح الصداع ؟ قالوا : الصداع راح.....والبوتجاز راح......والتلفزيوون راح.... و....و

تسلم يا مصطفى
تقبل مرورى
fuNny girl

شويه نكت لسه طااازة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شويه ضحك!!